GY.I.K.

 

Munkavállalással kapcsolatos kérdések

Mi az a nettó és bruttó díj?

A bruttó díj az eseti megállapodásban meghatározott díj, mely levonásmentes. A nettó díj a jogszabályban meghatározott levonások (személyi jövedelemadó) után megmaradó összeg.

Meddig kell megkapnom a béremet?

Utalási időszakunk minden hónap 18-ig tart. Ezen időszak alatt mindig az előző hónapban ledolgozott óráid után járó béredet utaljuk ki.

Már tegnap elküldtem a jelentkezésem egy munkára, és még nem kaptam visszajelzést. Mikorra várható?

Ilyen esetben kéjük légy türelmes, mert sokan jelentkeztek a munkáinkra és sajnos nem tudunk minden jelentkezésre azonnal reagálni! Amennyiben kiválasztásra kerültél egy munkára, akkor értesíteni fogunk a további tudnivalókkal és teendőkkel kapcsolatban.

Mi a teendő akkor, ha állandó munkám van és szeretném ott abbahagyni a munkavégzést?

Amennyiben ilyen szándékod van, kérjük, hogy mihamarabb jelezd az adott munka koordinátorának (nevét, elérhetőségét megtalálod a munkára kapott eseti megállapodásod alján). Vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele arról, hogy meddig mész dolgozni és mi az esetleges további teendőd. Vedd figyelembe, hogy legalább 5-8 munkanappal előre kell jelezned, ha szeretnéd befejezni a munkát!

Mi a teendőm akkor, ha egy alkalmi munkát elvállaltam, de mégsem tudok menni dolgozni?

Ilyen esetben jelezz vissza azon az elérhetőségen, amin kerestünk, mondd meg a nevedet, elérhetőségedet valamint, hogy melyik munkára szerveztünk le Téged és jelezd, hogy a korábban elvállalt munkát mégsem tudod vállalni.

Hol található vidéken a Job on sCOOL iroda?

Országos lefedettséggel működünk, azonban jelenleg vidéken nincs állandó irodánk. Ha vidéki helyszínen biztosítunk munkát a számodra, akkor felvesszük Veled a kapcsolatot és egyeztetünk a papírok kitöltésének, eljuttatásának módjáról.

Passzív jogviszonnyal vállalhatok diákmunkát?

DOLGOZHATSZ NÁLUNK PASSZÍV JOGVISZONNYAL, abban az esetben, ha nappali jogviszonyt passziváltattál és még nem töltötted be a 25. életéved. NEM DOLGOZHATSZ viszont passzív jogviszonnyal a 25. születésnapodat követő naptól kezdve, illetve akkor sem, ha levelező vagy estis jogviszonyt passziváltattál!

Adatkezeléshez, módosításhoz kapcsolódó kérdések

Miért szükséges hivatalos dokumentum a bankszámlaszámomról?

Azért van szükségünk egy hivatalos dokumentumra a bankszámlaszámodról, mert ha valami hiba miatt visszajön hozzánk a banktól a fizetésed, akkor elsőként leellenőrizzük a meglévő dokumentum alapján, hogy a számlaszám helyes-e, minden stimmel-e, nem-e történt esetleg adminisztrációs hiba.

Nem kaptam adóbevalláshoz szükséges dokumentumot.

Az adóbevallás elkészítéséhez szükséges adóigazolást minden év január 31-ig juttatjuk el Hozzád. Erről folyamatosan tájékoztatást adunk a weboldalon. Amennyiben nem kapod meg az adóigazolást, akkor írj az [email protected] címre. Az e-mailben tüntesd fel a nevedet, születési idődet és az adószámodat is! Az e-mailed tárgya ez legyen: adóigazolás kérése.

Kell-e iskolalátogatási igazolás?

Részünkre jelenleg elegendő leadnod a diákigazolványod másolatát lefényképezve és elküldve e-mailben (elő-és hátlapot egyaránt!) vagy az irodánkban személyesen bemutatni.

Nem tudom megadni a diákigazolvány érvényességét, mert nincs rajta. Mit tegyek?

Amennyiben a korod miatt még tanköteles vagy, ez az adat nem szerepel rajta. Ilyen esetekben október 31-ig érvényes a diákigazolványod.

Hol találom a diákigazolvány érvényességét?

A diákigazolvány érvényességi ideje alatt a diákigazolvány hátlapján lévő matrica érvényességi idejét értjük! Ez azért fontos, mert a matrica érvényességi ideje és a diákigazolvány (mint kártya) érvényességi ideje NEM AZONOS!" Kérjük, hogy erre figyelj és a helyes dátumot állítsd be!

Mit tegyek, ha megváltozott a bankszámlaszámom?

A lezárt regisztrációval rendelkező diákok már nem tudják ezt az adatot módosítani. A módosításhoz adminisztrációnk érdekében szükségünk van a számlaszerződésedre, vagy bankszámlakivonatodra scannelve (természetesen a pénzügyi adatok, információk kerüljenek kitakarásra) vagy fényképezve olyan módon, hogy egyszerre látszódjon a számlaszám és a számlatulajdonos neve is. A dokumentumot küldd el egy e-mailben a [email protected] címre, melynek tárgy rovatába a következőt írd: bankszámlaszám módosítás. A módosítást kollégáink fogják elvégezni és értesít róla. Az e-mailbe mindig írd bele a nevedet és a születési idődet a könnyebb azonosíthatóság érdekében. A változtatást természetesen személyesen is elintézheted az irodánkban (nyitva tartási időben), ha a fent említett dokumentumot is magaddal hozod.

Mi a teendő akkor, ha valamelyik adatomat hibásan adtam meg?

Ha észleled, hogy valamely adatod el van írva és nem tudod kijavítani, akkor írj egy e-mailt az [email protected] címre. Ebben az esetben az e-mailed tárgya ez legyen: adatmódosítás. A levélben ezen kívül írd meg a nevedet és a születési idődet is a könnyebb azonosíthatóság érdekében. A módosítást kollégáink fogják elvégezni és értesít róla.

Kilépéshez kapcsolódó kérdések

Tag vagyok, dolgoztam általatok, de ki szeretnék lépni. Mi a teendő ilyenkor?

Amennyiben megérkezett tőlünk az utolsó fizetésed is és már nem szeretnél a szövetkezetünk tagja lenni (pl: megtaláltad álmaid munkáját más munkáltatónál), akkor személyesen be kell jönnöd hozzánk az irodába (nyitvatartási időben), hogy aláírd a kilépéshez szükséges papírokat. Annyi a teendőd mielőtt bejössz, hogy írsz nekünk az [email protected] e-mail címre, melyben jelzed, hogy szeretnéd a szövetkezeti tagságodat megszüntetni. A levélbe írd bele a nevedet, születési idődet és ha emlékszel rá, akkor a szövetkezetbe való belépésednek az évét is. A levél tárgy rovatába a következőt írd: kilépés. Ha ezt megteszed, akkor a kollégáink igyekeznek mindent előkészíteni, hogy ne kelljen sokat várnod majd a kiléptetés során. A kilépéssel kapcsolatos ügyintézés minden héten kedden és csütörtökön van nyitvatartási időben, előzetes bejelentkezés alapján.